CRM
Хэрэглэгчийн мэдээллийн систем
- Борлуулалтын сэжим үүсгэх, удирдах
- Хэрэглэгчийн мэдээллийн сан үүсгэх
- Харилцагч байгууллагын мэдээллийн сан үүсгэх
- Хэрэглэгч, байгууллагын сегмент үүсгэх
- Борлуулалтын процессыг автоматжуулах
- Мэдээллийн сангаас төрөл бүрийн сувгуудаар маркетинг, идэвхжүүлэлт хийх
- Хэрэглэгчийн дуудлага, имэйл, чатууд Хэрэглэгчийн мэдээллийн санд нэг талбарт нэгтгэгдэнэ.
- Мэдээллийн сангаас хэрэглэгчидтэй харилцах сувгуудаар шууд харилцах
- Борлуулалтын автомат тайлан мэдээллүүд